Registrace a objednávky
Jak mohu zboží objednat?
V internetovém obchodě www.medvidkovehracky.cz
emailem: info@medvidkovehracky.cz
telefonicky: 00 421 944 627 725
sms: 00 421 944 627 725
Musím při osobním odběru dělat objednávku přes e-shop?
Ne, stačí, když přijdete a vyberete si přímo na místě, zboží je vyloženo.
Jaké výhody má registrovaný zákazník?
Dostává speciální nabídky prostřednictvím newsletteru. Vybrané produkty za nákupní ceny pro podporu prodeje.
Nedaří se mi objednat zboží online přes internet. Jak mám postupovat?
Stačí nás telefonicky kontaktovat na tel. čísle 00 421 944 627 725 a udělat objednávku telefonicky. Objednávat můžete i formou emailu na emailovou adresu info@medvidkovehracky.cz nebo sms, nezapomeňte však, prosím, uvést všechny kontaktní údaje (jméno, adresa, telefonní číslo, email).
Doručení
Kdy dostanu zboží?
Objednávky přijaté do 15:00 jsou ještě v daný den vyskladněné a v následující pracovní den doručeny, pokud je zboží na skladě. V případě, že momentálně nějaké zboží není na skladě, budeme Vás ihned emailem nebo telefonicky informovat o nejbližším termínu dodání, případně nabídneme podobné zboží.
Kolik zaplatím za doručení?
Vložte produkt do košíku a zobrazí se Vám poštovné. Během akcí máme od určité ceny objednávky poštovné zdarma.
Kam mi doručí kurýr zásilku?
Zásilka bude doručena na adresu uvedenou v objednávce jako doručovací adresa. Zpravidla Vám kurýr doručí balík před první vchodové dveře.
Udělal jsem si dvě nebo více samostatných objednávek. Můžete je spojit a zaslat spolu v jedné zásilce, abych poštovné platil pouze jednou?
Ano, objednávky Vám spojíme, dokud nebyla předcházející objednávka již odeslána.
Může zboží převzít i osoba, která není adresátem?
Ano, samozřejmě. Vaši zásilku může vyzvednout i Vámi pověřená osoba. Při způsobu dopravy kurýrem, stačí telefonicky oznámit kurýrovi, kde a kdo zásilku přebere.
Kolik dní je můj balíček u kurýra?
Váš balík setrvá u kurýra po dobu 5 dní od data odeslání. Po uplynutí této doby je zásilka automaticky zasílána zpět na naši adresu.
Reklamace
Co když je zásilka poškozená při přebírání?
Pokud zjistíte, že zásilka je poškozená, je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám email, že Vám bylo doručeno poškozené zboží.
Postačí mi doklad o koupi při reklamaci?
Ano, postačí.
Kde si mohu uplatnit záruční opravu?
Veškeré záruční opravy si můžete uplatnit u nás.
Slevový kupón
Kam mám napsat získaný slevový kupón?
Kód se zadává pouze jedenkrát a považuje se za použitý, až když je objednávka odeslána ke zpracování.
Slevový kupón je třeba napsat sem: